Thursday, December 12, 2013

Salam kepada sekitar pembaca,

Cuba anda bayangkan jika anda boleh ledakkan wang
akaun bank anda daripada 0 kepada RM98,850 dalam
masa beberapa bulan secara automatik, tanpa perlu
pening kepala!

Itulah yang telah dilakukan oleh salah seorang
ahli FLB Pro, yang berani menyahut cabaran dan kini
boleh tersenyum dan gembira setiap kali menerima
email daripada maybank2u...

Ini yang beliau tuliskan diblognya pada 19 Dis, 2008:

=================================================


" Tengah dok ralit blog walking ke blog-blog member 
mencari info2 terbaru, keluar reminder message dari
yahoo messenger di taskbar bertulis “m2u@maybank.com.my
wahhh..ni mesti komisyen dari owner Formula Luar Biasa
Mohd Nizam..then aku pun buka email..confirm komisyen
dari bro Nizam..perghh..2 hari lepas baru je dapat RM500,
hari ni masyukk lagi RM650….memang power sistem pemasaran
yang dicipta bro Nizam… RM1150 dalam 3 hari..komisyen 
terkumpul aku sekarang dah mencecah RM34,250..Alhamdulillah…"



Dan kemudian pada 28 Dis, 2008:


"2 perkara membuatkan aku gembira pada hari ni.

Pertama, aku menerima 2 kali komisyen pada hari ni…
komisyen pertama berjumlah RM200 dan selang 1 jam 
kemudian aku menerima lagi komisyen berjumlah RM150
dari owner Formula Luar Biasa - Mohd Nizam. Thanks
bro Nizam..Komisyen terkumpul aku sudah mencecah 
RM34,250..Alhamdulillah..


Dan keduanya, aku begitu gembira kerana sahabat baik
ku Rindy dari Sabah telah berjaya mendapat hasil 
pertamanya dari Formula Luar Biasa.Bukan main seronok
Rindy semalam.Lebih bersemangat beliau kali ini.
Tahniah Rindy..Anda pasti berjaya…"


Dan pada 31 Julai, 2009 >>>>>>>

"2 Hari= RM1700..Lagi Komisyen Diterima..RM76400 Dah Terkumpul

Alhamdulillah, sekali lagi saya menerima komisyen berjumlah
RM1700 dari owner Formula Luar Biasa..best ooo..tiap2 minggu
pendapatan part time saya melalui FLBPRO ni mencecah 4 angka
yang bestnya secara part time je..insyaallah bakal mencecah
pendapatan 6 angka pertama dalam hidup saya kelak melalui
sistem pemasarannya yang hebat…thanks bro Nizam..bukti 2
komisyen diterima melalui emel Maybank2u.com dari owner FLB PRO"


Dan paling terkini 25 Oktober, 2009 >>>>>>>>>


Alhamdulillah, saya menerima lagi 5 komisyen berjumlah RM3400 
dari owner Formula Luar Biasa: Mohd Nizam Salimin..tak sangka
komisyen terkumpul mencecah RM93850 , dalam sibuk urusan di pejabat
masih masyukkk…hanya santai - santai dirumah masih boleh menjalankan
bisnes diinternet..begitu berkesan dan efektif sistem pemasaran
yang dicipta Mohd Nizam…thanks bro Nizam…banyak ilmu yang dapat 
saya pelajari dari teknik bro Nizam..dulu saya selalu kesempitan
wang , kini tidak lagi..Formula Luar Biasa telah mengubah kehidupan
saya..arigato sifu Nizam..dibawah ini bukti komisyen dari Mohd Nizam
melalui Maybank2u.com.

Lihat bukti RM98,850 disini :

>> http://rahsiakekayaan.com/bukti

Bukan Hisham sahaja...

  Nazrim (RM15,300 +)..kerani!
  Masrule (RM14,050+)..budak kilang!
  Nurraimi (RM3,200+)..penyelia! 
  Akmar (RM39,000 +)..surirumah!
  Syed (RM18,000+).. pensyarah!
  Ramzi (RM5400+)..JKR!
  Kamil  (RM7000+)..pencen!
  Purnama (RM9000+)..surirumah!
  Zahid (RM8000+).. pensyarah!

  Adizakry (RM4000+)..budak pejabat!
  Fazlisyam (RM8000+)..pelajar!
  Shamsul (RM4000+)..koje gomen!
  Faiz (RM10,000+).. student kat Ireland!
  Syahmi (RM4000+)..budak cyber!
  Syahrul (RM4500+)..budak kilang!
  Safian (RM2000+)..usahawan!
  Fadzil (RM6000+)..cikgu!
  Yusof (RM800+)..student!
  Hairun (RM3450+)..orang brunei!
  .
  .
  .

Sejak Sistem Formula Luar Biasa dilancarkan pada Jun 2007,
saya telah membayar RM700,000 komisen kepada ahli FLB Pro.
Dan saya percaya ianya akan mencecah kepada sejuta ringgit 
tidak lama lagi!

Apa yang anda tunggu lagi?

Bak kata Pendekar Mustar, Kampung Pinang Sebatang...

"Ini Bukan Cubaan, Ini Betul-Betul!" ;)


Demi Kejayaan Anda 2014,

Mohd Nizam & Warey

PS: Email ini yang buatkan hati saya tersentuh:

"Inilah pertama kali saya mendapat duit dari internet Saudara Nizam..
setelah banyak program yang saya cuba. Terima Kasih banyak-banyak..
semoga saya dapat gunakan teknik promosi FLB dengan lebih hebat lagi..
Formula Luar Biasa memang real>> saya akan usahakan untuk masukkan
dalam blog..Thanx Bro..

Sekian Salam Hormat.

Rindy, Beluran Sabah


Lanjut?: http://www.formulaluarbiasa.com/recommends/DuitohDuit

No comments:

Post a Comment